Bannière > Qualité

qualité probemal

Voortdurende verbetering

De continue verbetering, de kern van de activiteiten van Probémal

Het door Probémal ingevoerde kwaliteitsmanagementsysteem (SMQ) beoogt de tevredenheid van de klant, de kwaliteit van de producten, van zijn dienstverlening, maar eveneens de kwaliteit van het werk van de personeelsleden.

Om zijn klanten tevreden te stellen op het gebied van kwaliteit, leveringstermijn en prijs, in een markt waarin de concurrentie steeds geduchter wordt, heeft Probémal besloten om een kwaliteitsbeleid te voeren en dat door alle personeelsleden te doen naleven. Dit beleid steunt op de volgende waarden :

  • Maximale tevredenheid van de klanten
  • Beheersing van de kostprijs
  • Optimale planning van het werk
  • Afstemming tussen de productie-eisen en het onderhoud van het materiaal
  • Behoud van het goede imago van de firma
  • Aangepaste opleiding van het personeel
  • Voortdurende verbetering